10 LAT-WSPANIAŁE WSPOMNIENIA

Ostatni koncert Guns n Roses, który odbył się w Gdańsku był uwieńczeniem mojej dziesięcioletniej przygody związanej z koncertami. Pamiętam to jak dziś, tuż przed moimi osiemnastymi urodzinami po raz pierwszy spełniłam swoje marzenia i zobaczyłam na żywo zespół, którego słuchałam nałogowo od kilku lat. To był  koncert Red hot chili Peppers w Chorzowie. Koncert wyjątkowy bo po raz pierwszy poczułam emocje, których nie da się opisać. Wiedziałam, że takie wspomnienia warte są każdych pieniędzy i to był moment w którym rozpoczęłam nowy, inny rozdział mojego życia, który trwa do dziś. Co roku  spełniam swoje kolejne marzenia, jeżdżąc po całej Polsce  aby przeżyć jedne z najlepszych chwil w moim życiu. Muzyka zawsze napędzała mnie do życia. Przez te lata nauczyłam się tego, że warto inwestować we wspomnienia a nie rzeczy materialne. Wiem, że dla wielu ceny biletów bywają sprawą zaporową, muszę przyznać, że bilety  z roku na rok są coraz droższe ale uwierzcie mi warto zrezygnować z kupna nowego gadżetu, torebki i chociaż raz zobaczyć swojego ulubionego wykonawcę na żywo jeżeli ktoś kocha muzykę. Cieszę się, że miałam możliwość zobaczyć takie zespoły jak mój ukochany AC/DC, RHCP, System of a down, Deep Purple, Slasha, Guns n roses, Iron Maiden, Black Sabbath, U2, niektóre z nich widziałam kilkukrotnie i za każdym razem bawiłam się CUDOWNIE. Jest mi bardzo przykro, że  pomimo tego, że kupiłam bilet, nie mogłam zobaczyć Linkin Park. Powtarzałam sobie, że pewnie zobaczę jeszcze nie raz. Niestety rzeczywistość okazała się inna.  Na liście moich kolejnych marzeń nadal pozostaje zespół Coldplay. I wiem, że i to się spełni. Cieszę się jednak na to co czeka mnie jeszcze w tym roku: Queen i Scorpions. Już nie mogę się doczekać! A w przyszłym roku Metallica. Z niecierpliwością czekam też na wieści o kolejnych koncertach.

Oto kilka zdjęć które zrobiłam telefonem więc przepraszam za ich jakość. Nie należę do osób, które tracą czas na nagrywanie lub robienie zdjęć w czasie koncertu. Szkoda na to czasu, dla mnie najważniejsza jest muzyka.

rozne 014U2 Chorzów

IMG01048

U2 Chorzów

20151120_230551

Slash, Myles Kennedy, The Conspirators, Łódź

IMG00994

AC/DC, Warszawa Bemowo

20141120_211452

Slash. Myles Kennedy, The Conspirators, Kraków

20150725_210625

AC/DC Warszawa Stadion Narodowy

20140624_214930

Iron Maiden, Wrocław

20130813_220343

System of a Down, Łódź.

20140611_205504

Black Sabbath, Łódź.

Pozdrawiam Was

Aleksandra

Skomentuj

