PRACOWNIA MALARSTWA NA ASP

Bardzo się cieszę, że miałam możliwość studiowania na Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Doceniam każdą możliwość rozwoju i poznawania nowych rzeczy. Szczerze mówiąc miałam wiele obaw dotyczących tego, czy sprawdzę się jako studentka uczelni artystycznej ale udało się. Przede wszystkim dlatego, że uwierzyłam w swoje możliwości i nie bałam się  próbować i popełniać błędów. Wszystko było dla mnie zupełnie nowe, nigdy nie robiłam ceramiki, nie tkałam na krośnie i nie malowałam martwej natury. Ale potraktowałam to wszystko jako przygodę a nie jak to bywało wcześniej na studiach, obowiązek który muszę wypełniać w sposób perfekcyjny. Uwierzcie mi nie łatwo jest osobie ambitnej i bardzo wymagającej względem siebie, spuścić z tonu ale na ASP uczyłam się tego na nowo. Oczywiście starałam się jak najlepiej wykonywać wszystkie zadania ale też nie martwiłam się(tak bardzo jak wcześniej) kiedy coś mi nie wyszło.

Malowanie sprawiało mi zawsze przyjemność, ale fakt że naprawdę nie posiadam w tym kierunku talentu spowodował, że od czasów szkolnych tego nie robiłam. Pomimo kilkunastogodzinnych zajęć z malarstwa nadal nie umiem malować i nadal nie mam talentu. Jednak moje podejście do tematu bardzo się zmieniło. To, że nie potrafię pięknie malować nie ma znaczenia ważne, że sprawia mi to przyjemność. Malowanie akrylami stało się teraz moim hobby, zakupiłam sztalugę i po prostu  maluję!

Wam też polecam, żeby robić to co Wam sprawia przyjemność nawet jeżeli to nie jest perfekcyjne. Bo nie musi takie być!

Jedna z moich ”prac” na zajęciach malowana palcami gdyż jeszcze wtedy pędzlem wychodziło mi to o wiele gorzej.

20160117_145917

Scenografia zmienia się co jakiś czas, mieliśmy możliwość zmierzenia się z różnymi kolorami i fakturami. Nie ukrywam, że trudno mi było uzyskać odpowiednie kolory mieszając farby. Przepraszam za jakość zdjęć ale były wykonywane  na szybko telefonem, nie były robione z myślą o ich publikacji.

20160117_132234

20160131_130104

20160131_152000

Pozdrawiam

Aleksandra

Skomentuj

