DESIGN DLA ZWIERZĄT

Nie ukrywam, że w wyborze akcesoriów dla zwierząt oprócz kwestii bezpieczeństwa kieruję się głównie względami estetycznymi. Niestety moje zwierzęta są w tej kwestii bardzo wybredne i wiele drapaków, legowisk czy zabawek nie wzbudziło ich zainteresowania. Mój kot( widoczny na zdjęciu głównym) najbardziej lubi spać na łóżku chyba jak każde zwierzę domowe a ja to w pełni akceptuję. Jednak w nowym mieszkaniu zamierzam wprowadzić nowe porządki a co za tym idzie zrobić kolejne podejście do nowego legowiska dla kota, które będzie dodatkowo ciekawą dekoracją mojej sypialni.

To tipi dla zwierząt od razu przykuło moją uwagę i pomimo tego, że znalazłam kilka równie ciekawych legowisko to wiem, że ono musi być moje tzn. mojego kota. Tipi ma wymiary 60×60 a wysokość 75 cm. Występuję w różnych wariantach kolorystycznych.

279-cat_tipi

Źródło: littlenomad.pl, cena 149zł

Te legowiska również przypadły mi do gustu:

legowiska-dla-zwierzat-10

Źródło: http://www.wowbow.co.uk/index2.html

 

a-14894902043686

Źródło: recovet.pl, cena 480zł.

eleganckie-legowiska-dla-kotow-od-meyou-800x534Źródło: http://orbite.pl/eleganckie-legowiska-dla-kotow-od-meyou/

res_9f47d75b307c82eb488118c133376d93_450x450_p8ng

Źródło: http://www.emag.pl/curver, cena 259 zł.

Pozdrawiam

Aleksandra

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skomentuj

