MOOD BOARD

Tworzenie tablic inspiracji tzw. mood boardów staję się coraz bardziej popularne nie tylko w dziedzinie projektowania wnętrz ale również w branży modowej czy ślubnej. Osobiście bardzo lubię wykonywać takie kolaże inspiracyjne dzięki którym mogę uporządkować tysiące pomysłów, które krążą w mojej głowie. Mogę rzecz, że w tej materii mam nie małe doświadczenie. Już od najwcześniejszych lat szkolnych na nieśmiertelnej tablicy korkowej  przypinałam różne zdjęcia, wycinki gazet, notatki z różnymi przemyśleniami.  Tak,  wszyscy w Polsce byliśmy prekursorami mood boardów w tych czasach:) Tablice inspiracji przydadzą się nam nie tylko w planowaniu remontu czy aranżacji wnętrz jak również przy organizacji różnych imprez takich jak ślub czy urodziny.  Polecam Wam również aplikację na tablet z której sama korzystam i mogę mieć zawsze pod ręką – Morpholio Board, dzięki której możecie w szybki sposób stworzyć mood boardy np. wykorzystując zdjęcia  z Pinteresta.

Pokażę Wam kilka zrobionych przeze mnie tablic inspiracji (ten powyżej w odcieniach szarości również jest moim dziełem).

ffg

Bez tytułueeeyyyyyyyredr

Bez tytułutttttsdsaf

SONY DSC

Pozdrawiam i zachęcam do tworzenia  własnych mood boardów.

Aleksandra

4 Comments

Add yours →

  1. super to wygląda:)

    Lubię to

  2. Bardzo ciekawy jest ten ostatni. Jeden dominujący kolor, który został przedstawiony zarówno w kuchni, w łazience, w salonie czy sypialni 🙂 Ps. Tablice korkowe to były czasy !

    Lubię to

    • Część
      Dziękuję za komentarz. Ten ostatni mood board robiłam na studiach i to była pierwsza tego typu moja praca. Tablice korkowe plus plan lekcji plus zdjęcia zespołów muzycznych w moim przypadku. Ale korek powrócił do łask, pokrywa się nim nawet całe ściany i wygląda to ciekawie.
      Pozdrawiam
      Aleksandra

      Lubię to

Skomentuj

